ضمن عرض تبریک سال نو، با توجه به تعطیلی پست و تیپاکس کلیه سفارشات بعد از 15 فروردین ارسال خواهد شد.

بسته بندی و ارسال


نحوه ارسال کالا به کلیه نقاط ایران

                             

                                                          ( هزینه ارسال کالاهای بالای پنج میلیون تومان به عهده نادر کامپیوتر میباشد . )

 

شهر تهران :

1- مراجعه حضوری : میتوانید با مراجعه به فروشگاه به صورت نقدی و یا استفاده از کارت بانکی خرید خود را انجام دهید.ساعات کاری نادر کامپیوتر از شنبه تا چهارشنبه 9:30 الی 18 و روز پنجشنبه از 9:30 الی 14 میباشد . ( قابل ذکر است فروشگاه نادر کامپیوتر روزهای تعطیل اعلام شده توسط دولت را تعطیل است .)

2- به صورت انلاین: شما میتوانید سفارش خود را به صورت انلاین در سایت ثبت کنید و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی وجه را واریز نمایید .مشتریان تهران میتوانند از قابلیت پرداخت وجه هنگام تحویل نیز بهرمند شوند .

3- به صورت تلفنی : میتوانید سفارش خودرا به صورت تلفنی درخواست کنید.سفارش شما توسط پیک ارسال خواهد شد و میتوانید بعد از دریافت کالا هزینه مربوطه را تحویل پیک داده و یا در صورت تمایل میتوانید مبلغ را با هماهنگی قبل با فروشگاه به شماره کارت و یا حساب فروشگاه واریز نمایید. ( قابل ذکر میباشد که در صورت ارسال دستگاه کارتخوان هزینه رفت و برگشت پیک محاسبه میگردد . در صورت پرداخت کارت به کارت و ارسال اسنپ موتوری از طرف خریدار هزینه به مراتب پایینتر میشود ) .

اطراف شهر تهران :

پیشنهاد می شود سفارشات اطراف شهر تهران به دلیل دوری مسافت و هزینه زیاد , ارسال توسط سفارش پستی انجام شود در غیر اینصورت هزینه کامل حمل و نقل کالا به عهده مشتری می باشد .

 

سایر نقاط ایران

 

پست پیشتاز

پیشنهاد این فروشگاه با توجه به حجم کالاهای ارائه شده توسط این فروشگاه استفاده از پست پیشتاز می باشد.

 برای بسته های کوچک و سبک میتوانید از سفارش پستی استفاده نمایید.تمامی سفارشات جهت تحویل سریع تر به دست شما توسط پست پیشتاز ارسال می شود که تحویل کالا توسط پست پیشتاز در شرایط عادی 3 روز کاری می باشد و با دریافت شماره مرسوله براحتی میتوانید در جریان مسیر مرسوله خود قرار بگیرید .

 

تیپاکس و چاپار

برای سریع تر شدن زمان رسیدن کالا بدست مشتری، ارسال کالا توسط تیپاکس یا چاپار پیشنهاد می شود.لازم بذکر هست هزینه آن بسیار بیشتر و متغیر نسبت به پست میباشد.

در صورتیکه در منطقه ای زندگی میکنید که به مراکز تیپاکس و یا چاپار دسترسی ندارید ارسال توسط پست پیشتاز پیشنهاد می شود . با توجه به شرایط حمل توسط تیپاکس ترجیحا استفاده نگردد، چون هرگونه اسیب دیدگی کالا توسط تیپاکس به عهده خریدار میباشد .

 

زمان و نحوه رسیدن کالا به دست شما

پس از ثبت سفارش شما،بعد از یک روز کاری در شرایط عادی (به غیر از روزهای تعطیل) سفارش شما بسته بندی و بر اساس انتخاب شما (پیک،پست, تیپاکس،چاپار،باربری و یا ...) ارسال خواهد شد.کدرهگیری مرسوله توسط سامانه پیامکی و یا در قسمت یادداشت پنل کاربری برای شما ارسال می شود. در صورت نیاز میتوانید با فروشگاه تماس مستقیم گرفته و یا در پیام رسان ها با شماره 09013784694 ارتباط برقرار کنید.

نحوه پیگیری کالای ارسالی

:: رهگیری مرسولات پستی :: 

 :: پیگیری کالاهای تحویل شده به تیپاکس ::

.:: رهگیری کالاهای تحویل شده به چاپار ::.

 

 

 

 

 

تماس با ما
خدمات پس از فروش : ۶۶۷۳۴۳۴۶ - ۰۲۱     
تماس با پشتیبانی ( واتس اپ و تماس ) : ۰۹۰۱۳۷۸۴۶۹۴
تماس با مدیریت (فقط پیامک ) : ۰۹۳۵۶۷۰۸۷۹۶
آدرس : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - مجتمع تجاری فرقانی - همکف - واحد ۲۹ - نادر کامپیوتر

 

نقشه

 

درباره ی ما

فروشگاه نادر کامپیوتر در سال 1364 شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت خود را از ابتدا بر پايه پيشرفت صدا و تصوير بنا نهاده است. ابتداى فعاليت تصويرى با كامپيوترهاى آميگا و كارت هاى شتابدهنده آن بهمراه ديجيتايزرهاى صدا و تصوير شروع شده و در سال هاى متوالى به همراه پيشرفت تكنولوژى كارتهاى ويدئويى استفاده شده در سراسر دنيا را در اختيار هموطنان عزيز قرار داده است. نادر کامپیوتر با توجه به سابقه طولانی در زمینه صدا و تصویر، فروش محصولات جهانی با کیفیت بالا را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگی رسمی و شماره یک فروش محصولات Mygica , Ezcap , Ezcast , Ezcast pro , J5 create , V-king , Matrox , Minix , BeeLink , CanopusBlackMagic Design , LenKeng , M-Audio , Logitech , Bafo , Keynet Plus , +Aroun , Creative , Avermedia , Pegasus , Presonus , Focusrite , Sony , Uniclass و ... با گارانتی اصلی می باشد. و اينك با بيش از سه دهه تجربه حرفه ای در زمينه پخش و فروش انواع کارت کپچر اکسترنال و کارت کپچر اینترنال، انواع كارت تدوين حرفه اى ، کارت صدا, مبدل های صدا و تصویر، گیرنده دیجیتال تلویزیون، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، دانگل HDMI و دانگل های انتقال تصویر، اندروید باکس، مینی پی سی و ... در خدمت كليه هموطنان عزيز ميباشيم. نادر کامپیوتر همچنین همکاری در انجام تجهیز پروژه های بزرگ همانند سالنهای کنفرانس , ویدیو وال های مطرح انجام شده در کشور و پروژه های بزرگ تصویر بردای بخش درمان ( ذخیره سازی و ارسال تصاویر پزشکی )که در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته در کارنامه کاری خود دارد . در طی یک دهه اخیر نادرکامپیوتر با راه اندازی سایت اینترنتی خود سعی در ارائه محصولات و خدمات بهتر و ارزنده تر برای کاربران ایرانی برآمده است و اینک با بهره گیری از فروشگاه اینترنتی، ضمن ارائه مطالب تخصصی محصولات و ارائه پشتیبانی و راهنمایی، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه آنلاین در اختیار کاربر قرار داده است.